Saturday, September 19, 2009

SALAM AIDILFITRI!!



Selamat Hari Raya kepada semua...
Semoga Aidilfitri kali ini lebih meriah n brmakna..
tahun ni aku raye kt kampung ayah aku,pasir tumboh kelantan...
kt cni mmg meriah dowh...especially mlm raye..
tau nape??sbb tyme ni lah nk abiskn stok2 MERCUN!!
kt cni x maen la POP-POP @ mercun mancis...standard kt cni mercun BOLA,TELUR n KLCC!!

serious aku ckp..tyme aku tgh tulis blog ni pon..langit mcm nk runtuh!!!
boom sane..boom sini..kuat gler2..
org nk tdo pon x aman..hahaha...gler btol..

btw,aku nkn mintak maaf la kt sape2 yg aku ade wt salah...maklumlah,aku ni ske kaco org,tol x??
hahaha
0-0 la ye.:D

SALAM AIDILFITRI wt sume!!!!

2 comments:

  1. hahaa..
    taw tape.kt umh aku pn!
    mcm nk runtuh langit je.
    cyap lastik mercun lg.hahah

    ReplyDelete
  2. owh..yeke...
    maen 2 pndai2 la tanggung risiko sndiri ek..
    hahaha

    ReplyDelete